Individuální konzultace a koučink

Skutečně funkční nástroje jak vést firmu a dostat jí do nadbytku; vedení a motivace zaměstnanců, a jak dosahovat cílů
- pro všechny na vedoucí pozici
  • Jak zorganizovat firmu, aby každý ve firmě věděl, co má dělat, a co je výsledkem práce
  • Jak se jako šéf mám chovat ke svým podřízeným
  • Proč tresty a výhrůžky zaměstanancům fungují jen zdánlivě, ale je to cesta do pekel?
  • Jaký mají vliv emoce na naše chování, práci a okolí ve kterém se pohybujeme a žijeme
  • Jak podpořit a vylepšit komunikaci mezi kolegy ve firmě?
  • Jak snížit zmatky a nejasnosti při výkonu své práce
  • Co je to vůbec práce a jak zvýšit její efektivitu
  • Jak vypadá hotová práce
  • Jak dosahovat svých cílů, jak správně stanovovat cíle pro sebe a jednotlivá oddělení firmy
  • Kdo je to vedoucí pracovník a jak funguje motivace zaměstnanců
Výsledkem těchto konzultací u Vás ve firmě bude:

  zvýšené porozumění mezi vedoucími a podřízenými,
  získání 
praktických a funkčních nástrojů pro vedení a kontrolu,
  zlepšení celkové nálady ve firmě, větší ochota zaměstaneců spolupracovat
  zvýší se výkonnost zaměstnanců, sníží se chybovost
  lidé začnou více jednat na základě faktů (statistiky) na místo pocitů
  vedoucí bude více důkladně trvat na skutečně hotové práci od svých lidí
  zvýší se jistota, porozumění, kompetence a zodpovědnost Vašich lidí

Jak umět prodávat za plnou cenu bez slevy, podlézání a stresu
- pro obchodníky, kteří chtějí umět lépe prodávat
  • Kdy je ten správný okamžik na uzavření obchodu? Jak to udělat, abych zákazníka nikam netlačil, ale aby mi také neutekl?
  • Proč zákazníci odcházejí ke konkurenci nebo nakupují na internetu?
  • Jaké otázky klást zákazníkovi abych v něm vyvolal potřebu koupit si?
  • Jak prodat i beze slev a zvýšit obchodní marži?
  • Proč zákazníci prodejcům nedůvěřují a jak to vyřešit?
  • Jak vypadá ideální obchodní rozhovor, který vede zákazníka ke koupi?
  • Co jsou nejzákladnější podmínky, bez nichž prodej nefunguje?
Výsledkem těchto konzultací u Vás ve firmě budou kompetentní obchodníci, kteří:

  jsou schopni zvládat jakékoliv námitky od zákazníků s klidem a jistotou
  efektivněji a mnohem snadněji uzavírají obchody
  dokáží velice pohotově reagovat i na nepříjemné zákazníky
  se nebojí prodávat ani za vysoké částky, nepodbízejí se slevami
•  více rozumí sami sobě a lidem kolem sebe, mají lepší odhad a pozorování lidí
•  dokážou sami řídit prodejní rozhovor a nenechají se od zákazníka zamotat

Získejte jistotu a pevnou kontrolu nad všemi svými vztahy - v práci, doma i s přáteli
- pro všechny, kteří chtějí vycházet s lidmi
  • Jak správně postupovat, když nedostanu odpověď na svou otázku?
  • 3 nejčastější chyby v komunikaci a jak jim předcházet
  • Jaké tajemství se skrývá ve tvoření nebo ničení vztahů?
  • Jak to zařídit, aby si zaměstnanci navzájem skutečně rozuměli a nedělali zbytečné chyby?
  • Jak správně vyjádřit svůj názor tak, aby ho druhá strana přijala?
  • Je možné udržovat kvalitní vztahy ve svým okolím dlouhodobě?
Výsledkem těchto konzultací u Vás ve firmě bude:

•  získání skutečné kontroly a jistoty ohledně budování vztahů s lidmi
•  obnovené schopnosti Vašich lidí spolu skutečně komunikovat
•  skutečné porozumění lidským vztahům - co je tvoří a co je ničí
•  zvýšená zodpovědnost za odchozí i příchozí komunikaci
•  rychlejší, efektivnější a přesnější předávání myšlenek mezi zaměstnanci

Kterou Individuální konzultací můžu pomoct právě Vám a Vaší firmě?

Vyplňte dotazník a já se Vám ozvu co nejdříve zpět.

© 2023 Jaroslav Klabík

KONTAKT             +420 604 967 805            klabik@competentia.cz              facebook                 instagram
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!