Individuální konzultace a koučink

Skutečně funkční nástroje jak vést firmu a dostat jí do nadbytku; vedení a motivace zaměstnanců, a jak dosahovat cílů
- pro všechny na vedoucí pozici
- Jak zorganizovat firmu, aby každý ve firmě věděl, co má dělat, a co je výsledkem práce
- Jak se jako šéf mám chovat ke svým podřízeným
- Proč tresty a výhrůžky zaměstanancům fungují jen zdánlivě, ale je to cesta do pekel?
- Jaký mají vliv emoce na naše chování, práci a okolí ve kterém se pohybujeme a žijeme
- Jak podpořit a vylepšit komunikaci mezi kolegy ve firmě?
- Jak snížit zmatky a nejasnosti při výkonu své práce
- Co je to vůbec práce a jak zvýšit její efektivitu
- Jak vypadá hotová práce
- Jak dosahovat svých cílů, jak správně stanovovat cíle pro sebe a jednotlivá oddělení firmy
- Kdo je to vedoucí pracovník a jak funguje motivace zaměstnanců
Výsledkem těchto konzultací u Vás ve firmě bude:
• zvýšené porozumění mezi vedoucími a podřízenými,
• získání praktických a funkčních nástrojů pro vedení a kontrolu,
• zlepšení celkové nálady ve firmě, větší ochota zaměstaneců spolupracovat
• zvýší se výkonnost zaměstnanců, sníží se chybovost
• lidé začnou více jednat na základě faktů (statistiky) na místo pocitů
• vedoucí bude více důkladně trvat na skutečně hotové práci od svých lidí
• zvýší se jistota, porozumění, kompetence a zodpovědnost Vašich lidí

Jak umět prodávat za plnou cenu bez slevy, podlézání a stresu
- pro obchodníky, kteří chtějí umět lépe prodávat
- Kdy je ten správný okamžik na uzavření obchodu? Jak to udělat, abych zákazníka nikam netlačil, ale aby mi také neutekl?
- Proč zákazníci odcházejí ke konkurenci nebo nakupují na internetu?
- Jaké otázky klást zákazníkovi abych v něm vyvolal potřebu koupit si?
- Jak prodat i beze slev a zvýšit obchodní marži?
- Proč zákazníci prodejcům nedůvěřují a jak to vyřešit?
- Jak vypadá ideální obchodní rozhovor, který vede zákazníka ke koupi?
- Co jsou nejzákladnější podmínky, bez nichž prodej nefunguje?
Výsledkem těchto konzultací u Vás ve firmě budou kompetentní obchodníci, kteří:
• jsou schopni zvládat jakékoliv námitky od zákazníků s klidem a jistotou
• efektivněji a mnohem snadněji uzavírají obchody
• dokáží velice pohotově reagovat i na nepříjemné zákazníky
• se nebojí prodávat ani za vysoké částky, nepodbízejí se slevami
• více rozumí sami sobě a lidem kolem sebe, mají lepší odhad a pozorování lidí
• dokážou sami řídit prodejní rozhovor a nenechají se od zákazníka zamotat

Získejte jistotu a pevnou kontrolu nad všemi svými vztahy - v práci, doma i s přáteli
- pro všechny, kteří chtějí vycházet s lidmi
- Jak správně postupovat, když nedostanu odpověď na svou otázku?
- 3 nejčastější chyby v komunikaci a jak jim předcházet
- Jaké tajemství se skrývá ve tvoření nebo ničení vztahů?
- Jak to zařídit, aby si zaměstnanci navzájem skutečně rozuměli a nedělali zbytečné chyby?
- Jak správně vyjádřit svůj názor tak, aby ho druhá strana přijala?
- Je možné udržovat kvalitní vztahy ve svým okolím dlouhodobě?
Výsledkem těchto konzultací u Vás ve firmě bude:
• získání skutečné kontroly a jistoty ohledně budování vztahů s lidmi
• obnovené schopnosti Vašich lidí spolu skutečně komunikovat
• skutečné porozumění lidským vztahům - co je tvoří a co je ničí
• zvýšená zodpovědnost za odchozí i příchozí komunikaci
• rychlejší, efektivnější a přesnější předávání myšlenek mezi zaměstnanci
